14 mar 2008

Segon finde a l´agulla

Aquet finde vaix tornar a probar la vía.Feia molta calor i el sector estava a petar(els del cteec,i molta gen mes).La vam provar el Albert Flaque(molt amic meu i molt bon tiu...tot un crac) i Jo.Li vaix fotre un primer pegue i la vaix deixar amb 3 caigudes:a la seccio dels vidits ,el sostre i a dal de tot que te un ultim pas vastant dur.El Albert li va fotre un pegue al flaix i es va caure al sostre. Jo flipava!El segon pegue ja em vaix arrosegar i vaix tornar a caure al mateix lloc.El Albert li va fotre un segon pegue i quan avia fet tot lo dur va i es cau a dal de tot(jo no mo creia que avia caigut alla dal!).Per acabar el dia vaix fotrli un pegue a la discordia i la vaix encadenar al primer pegue pero con ja li avia fet un pegue la tinc feta al segon pegue...un dia molt bo!
¡¡¡El bloque es el futuro!!!

No hay comentarios: