4 mar 2008

Finde al Priorat

El Dissabte baix anar amb el meu cusi a Margalef....lloc on mai havia estat
Em va recordar al estil de escalada de Montserrat ,unes vistes precioses ,un entorn fabulós i unes vies molt maques ...
Varem anar a escalar al racó de la finestra,varem calenta al blok del porc i baix fer un 6a de disfrute...desprès ens varem dedicar com 15 minuts a deslligar la corda nova ja varem pujar al racó de la finestra i per acabar de calenta baix fer un 6b+ de romos...el braç sem va inflar com una patata de la pila que avia fet aquesta setmana del entrenament aquesta setmana,desprès baix fer un 7a a vista(per mi i per moltes persones 7a+ o mes..)que es diu ingravitus de uns monodits i vidits molt ronyosos...despres li va fotre mon cosi i no la va encadenar(per ell molt dura...).Despres vam fer un mos i ens vam anar al sector que esta a sota a fer uns quans 7b´s(que no vam fer cap).El Issak va montar un 7b que ja avia probat i el va trobar inhuma...desprès li baix fotré jo un pegue al flaix i em baix caure en el pas de bloc,abans de baixar em baix marcar el peu clau per poder fer el pas ...l´Issak va montar un altre 7b de bloc i no la va encadenar ,desprès baix donar-li el pegue del encadene però no baix veure el peu per fer el pas i em baix caure i vaix marcar el peu amb una súper cleca i tan empipat que estava li baix dir a l´Issak que em baixes i ràpidament em baix treure la corda i baix tornar a pujar i en el pas clau ja si que baix veure el peu però pasat la seqüència dura ,estava xapan i samba trencar el peu i baix volar bastant....coses que passen en la vida ...

No hay comentarios: